“Onze” Stephano Stoffel geeft waterworkshops in ZuidOost!

8 oktober 2023

Groenplatvorm Zuidoost heeft “onze” Stephano Stoffel uitgenodigd om workshops te verzorgen over het belang van ons water. De workshops hebben plaats gevonden in combinatie met buurtkoks uit Amsterdam Zuidoost, die hun talenten hebben laten zien door te koken voor de aanwezige deelnemers aan de workshops. Tijdens de workshops gaf Stephano een presentatie over ons water ten aanzien van veilig water, drinkwater, schoon water, dijken en over het bestuurlijk deel van Waterschap Amstel, Gooi en Vecht. De deelnemers stellen hebben erg goede vragen gesteld tijdens de workshops en waren zeer geïnteresseerd. Het is goed om te zien hoe geïnteresseerd de deelnemers van de workshop waren, en dit is wat ons betreft ook weer een goed voorbeeld van waarom contact met inwoners van het waterschap belangrijk is. Voor de PvdA is het erg belangrijk om te weten wat er speelt onder de mensen en hoe de verschillende lagen van de samenleving over dingen denken.